søndag 29. mai 2016

TENTAMEN I TRYKK OG FOTO

Dette året har vi hatt tentamen i trykk og foto. Jeg var ikke helt sikker på hvordan dette skulle foregå, men jeg var ganske spent på hvordan det skulle gå.
Da jeg kom på skolen fikk vi oppgaven og Ellen fortalte oss hvordan vi skulle gjøre oppgaven. 
Jeg var ganske usikker på hvordan og hvor jeg skulle begynne, så jeg bare kastet meg ut i det, og håpet på det beste. i begynnelsen var det vanskelig, men etter hvert som jeg begynte å tenke utenfor boksen, så gikk det greit. 
Oppgaven vår var "Ut av komfort sonen" og ting vi ikke hadde sett før. 

Bilde 1:
Det første bilde jeg tok var av dette skiltet jeg hadde aldri lagt merke til det så det var midt i blinken til oppgaven. Jeg valgte å ha selve skiltet plassert midt i bilde fordi jeg synes at det gav et fint blikkfang.


Bilde 2: 
Som sagt så var oppgaven vår veldig utfordrerne så jeg måtte tenke utenfor boksen. Jeg tenkte å ta bilde med mobilen, men så så jeg at jeg kunne ta bilde av mobilen som tar bilde for å vise et annet syn på noe jeg kanskje hadde sett før.
Bilde 3:
Det siste bilde jeg tok var av en heste-statue som jeg har sett mange ganger før, men når jeg gikk forbi den denne gangen var det noen som hadde satt på noen hatter på hestene, så jeg måtte bare ta et bilde av dem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar