tirsdag 3. november 2015

Julekort

Ukens tema - Julekort

Ukens tema var julekort, vi skulle ta bilde og designe et julekort for skolen. Uten snø og is ble det en utfordring å lage et julekort, men vi måtte bare finne på noe annet. Jeg valgte å ta bilde av Arendal fra fløyheia. Jeg redigerte alle bildene i Photoshop og InDesign. Alle bildene er av det samme bilde bare med forskjellig redigering. Jeg har prøvd meg på forskjellige farger på bildene. Jeg har lagt til teksten i InDesign. Bildene var ganske mørke når jeg tok dem så jeg måtte redigere dem litt lysere før jeg kunne gå videre med dem. I noen av bildene har jeg også redigert inn light painting, f.eks. Englevingene på kirken.











Kameramodell: NIKON D5100
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstid: 1/60
ISO: 100

Alle bildene har lik kameramodell, F-stopp, Eksponeringstid og ISO.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar