søndag 18. oktober 2015

Lukkertid

UKENS FOTO 
Ukens foto var lukkertid og vann, da valgte jeg å prøve å fange noen dråper mens de var i luften. Jeg prøvde meg på forskjellige lukkertider, men fant ut at jeg må ha en ganske høy en for å få kvalitet på dråpene.

Kameramodell: NIKON D5100
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstid: 1/4000
ISO: 3200

Kameramodell: NIKON D5100
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstid: 1/4000
ISO: 3200
Kameramodell: NIKON D5100
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstid: 1/60
ISO: 800

Jeg valgte å ta bilder av dråper som spruter. bildene har jeg redigert i Photoshop. Jeg har redigert litt rundt lyset og fargene. Jeg tok flere bilder med forskjellig lukkertid, på det siste bilde ser du at jeg har ganske lav lukkertid og da ble bildene bare uklare så jeg prøvde meg på mange forskjellige til jeg fant den jeg ville ha. Jeg likte det første bildet best fordi der ser du vannet spruter fint rundt steinen jeg kastet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar