mandag 21. september 2015










Vi fikk i oppgave å ta bilder av glass og epler, De første bildene redigerte jeg litt først i photoshop, før jeg redigerte inn teksten i InDesign. Jeg ble fornøyd med skrifttypen og plasseringen til den første, siden den virket så bra sammen med bilde synes jeg.
 De andre første bildene redigerte jeg i Photoshop der jeg fjernet bakgrunnen, deretter åpnet jeg bildet i InDesign og la til tekst "hadeland". Jeg prøvde meg på to forskjellige måter en med skriften i hjørnet og en med skriften på skrå. Jeg ble mest fornøyd med det der teksten stod i hjørnet.
De to tredje bildene er også redigert i Photoshop. Der kuttet jeg de litt og endret på lys og fargene. Jeg åpnet også disse bildene i InDesign og lå til teksten "hadeland". Det ene bildet er mørkere med mindre tekst og det andre er litt lysere med større tekst. Jeg ble medst fornøyd med det med minst tekst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar